PORTFOLIO //

Basco 2

Kompleksowy rebranding marki Basco 2, zajmującej się sprzedażą i instalacją technik grzewczych i instalacyjnych. Pierwszym etapem realizacji była zmiana logo, które nie komunikowało w nalezyty sposób pełnej nazwy marki Basco 2. Dotychczasowy znak przedstawiał cyfrę dwa w zapisie rzymskim, stylizowaną w kształt “dymku” co nie było bezbłędnie identyfikowane przez wszystkich odbiorców. Główne nowe założenia projektowe opierały się zatem na użyciu cyfry arabskiej, doborze typografii bliskiej starego logotypu oraz nadaniu bardziej “żywego” koloru niebieskiego. Efektem jest logotyp z częściowo zasłoniętą dwójką oraz nowym sloganem.

Etap drugi to przygotowanie księgi znaku oraz zaprojektowanie key visual dla identyfikacji wizualnej marki. Motywem bazowym stała się biała ramka okalająca niebieskie tło Basco 2, której grubość ustalana jest za pomocą współczynnika procentowego względem dłuższego boku nośnika.

W trzecim etapie zająłem się zaprojektowaniem elementów identyfikacji wizualnej: wizytówek, papieru i wzorów dokumentów firmowych, teczki, kopert, czy notesów. Zrealizowane zostały także wydruki wielkoformatowe (roll up, banery, ścianki wystawiennicze, flagi) oraz oznakowano pojazdy firmowe.

 

 

 

 

 

PORTFOLIO //

Basco 2

Kompleksowy rebranding marki Basco 2, zajmującej się sprzedażą i instalacją technik grzewczych i instalacyjnych. Pierwszym etapem realizacji była zmiana logo, które nie komunikowało w nalezyty sposób pełnej nazwy marki Basco 2. Dotychczasowy znak przedstawiał cyfrę dwa w zapisie rzymskim, stylizowaną w kształt “dymku” co nie było bezbłędnie identyfikowane przez wszystkich odbiorców. Główne nowe założenia projektowe opierały się zatem na użyciu cyfry arabskiej, doborze typografii bliskiej starego logotypu oraz nadaniu bardziej “żywego” koloru niebieskiego. Efektem jest logotyp z częściowo zasłoniętą dwójką oraz nowym sloganem.

Etap drugi to przygotowanie księgi znaku oraz zaprojektowanie key visual dla identyfikacji wizualnej marki. Motywem bazowym stała się biała ramka okalająca niebieskie tło Basco 2, której grubość ustalana jest za pomocą współczynnika procentowego względem dłuższego boku nośnika.

W trzecim etapie zająłem się zaprojektowaniem elementów identyfikacji wizualnej: wizytówek, papieru i wzorów dokumentów firmowych, teczki, kopert, czy notesów. Zrealizowane zostały także wydruki wielkoformatowe (roll up, banery, ścianki wystawiennicze, flagi) oraz oznakowano pojazdy firmowe.